Министарка трговине, туризма и телекомуникација у Влади Републике Србије Татјана Матић јуче је у Скадарлији била домаћин “Фестивала српске трпезе“, јединствене манифестације која доприноси очувању нашег гастрономског наслеђа и представља српску трпезу као истински туристички бренд.
Матић је поручила да ова манифестација, друга по реду, поред тога што негује обичаје и особености српске трпезе кроз векове, има и кључни значај у позиционирању Србије као гастрономске дестинације и тежи да постане традиционално место сусрета домаћина и гостију на културној и туристичкој мапи наше земље.
Она је истакла да гастрономски туризам отвара могућност за развој предузетништва и повећање запослености, али има и бројне позитивне ефекте на хотелску индустрију, угоститељство и повећања броја долазака туриста.
У протеклих шест година, Министарство трговине, туризма и телекомуникација уложило je укупно 52,8 милиона динара у развој и промоцију гастрономских манифестација, док је за ,,Фестивал српске трпезе“ опредељено 1,5 милиона динара.
Извор вести: srbija.gov.rs